Vlasnici firmi u Srbiji imaju mogućnost da provere svoju internet reputaciju i u slučaju pozitivnog ishoda te provere, postanu vlasnici sertifikatata ”Firma od poverenja”, koji dodeljuje Centar za istraživanje mišljenja klijenata koji je začetnik ove ideje kod nas.

Dom za stare Milidom - Firma od poverenja

Centar za istraživanje mišljenja klijenata je dodelio Domu za stare Milidom LUX Beograd sertifikat „Firma od poverenja 2021“. Ovim sertifikatom, Dom za stare Milidom LUX potvrdio je dugogodišnji kvalitet i reputaciju. Ovde možete pogledati profil Dom za stare Milidom LUX

Reč je o specifičnom metodu, koji koristi softversko rešenje u pretraživanju interneta u cilju pronalaženja negativnih fraza, reči i izraza, koje su korisnici usluga i poslovni saradnici koristili u opisu poslovne saradnje, i generalno iskustava, koja su imali u kontaktu sa određenom firmom. Ako je rezultat pozitivan dodeljuje se overen i potpisan Sertifikat „Firma od poverenja“, nalepnice sa logoom koje mogu da stoje na ulaznim vratima firme. Pokazalo se da oko 90 procenata ljudi na internetu pretražuje podatke o jednoj firmi pre nego sa njom započne saradnju ili kupi njene proizvode. Polovina od tog broja veruje u to što o jednoj firmi pročita. Baš zato je pozitivan imidž važan, naročito za one firme koje posluju kvalitetno.

Izostanak negativnih komentara na internetu, jednu takvu firmu kvalifikuje za sertifikat ”Firma od poverenja”, uz koji vlasnik firme dobija i stranu na internet platformi kojoj može pristupiti uz pomoć koda koji dobije i koju može sam uređivati. U pitanju je svojevrsna elektronska vizit karta, koja svedoči o učešću određene firme u samom projektu i koju kasnije mogu da vide svi saradnici i klijenti koji pretražuju firmu na internetu. Ovde možete pogledati profil Doma za stare Milidom LUX. Iz Centra za istraživanje mišljenja klijenata naglašavaju da su e-vizit karte jako dobro optimizovane i da će svaka pretraga firme ili njene delatnosti, rezultirati pozicijom same firme na prvim stranama Google pretrage.

Dodatnu ulogu u stvaranju dobrog imidža imaju i nalepnice, koje mogu da se zalepe na ulazna vrata poslovnog objekta, a osnova za izgradnju imidža svake firme sa sertifikatom je i elektronska vizit karta na veb strani

Centar za istraživanje mišljenja klijenata je organizacija koja u Srbiju na velika vrata uvodi proveren evropski način ocene kvaliteta poslovanja. Ideja je da se na jednoj internet platformi okupe sve firme na teritoriji Srbije, kojima su kvalitetan odnos prema klijentima donele internet reputaciju. Cilj je da se uz sertifikat i e-vizit kartu, koju će svi moći da vide, poslovanje unapredi, na zadovoljstvo firme i klijenata.